Auteur Topic: wat is het beste Accessories wat je aan je club motor hebt aangeschaft  (gelezen 3744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bobby templier

  • Gast
voor mij is het de gps

oke een garmin was beter maar toch deze gaat mee op de volgende motor

p.s je mag maar 1 ding noemen C:-)
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2009, 17:29 door bobby Tempelier »

Mag pinlock ook?

(alle accesoires vallen nl in het niet bij de gelukzaligheid van een niet-beslagen visier)
Varadero SD01 1999

Africa Twin RD04 1992

Offline Frenkie H

noppenbanden  ;)

Offline Romke

 ;D aangepast zadel op de at !  ;D  Need i say more.
Als je niet weet waar je bent, kan je ook niet verdwalen..

Offline Geart

Mijn Hyperpro. Niet meer het gevoel bij elk richeltje dat de brommert wegglijdt...
Groetnis út Grou!

superlativ87

  • Gast
Re: wat is het beste Accessories wat je aan je club motor hebt aangeschaft
« Reactie #5 Gepost op: 17 maart 2009, 20:24 »
Laser Produro Sport demper  ;D

Offline delange33

MRA ruitje, eindelijk van die turbulentie af  ;D
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..

Offline Africaanse Twins

Progressieve veren voor en achter.

Offline V-Twin

Mag pinlock ook?(alle accesoires vallen nl in het niet bij de gelukzaligheid van een niet-beslagen visier)

Ik wist niet dat ze zulke grote PINLOCKS verkochten zodat je die ook kunt gebruiken op de kuipruit.

'AAN' je club motor was toch het topic  ::)

Offline Brombeer

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Ik wist niet dat ze zulke grote PINLOCKS verkochten zodat je die ook kunt gebruiken op de kuipruit.

'AAN' je club motor was toch het topic  ::)

gut gut..... >:D
Varadero SD01 1999

Africa Twin RD04 1992

Offline willem

De beste ?.... Hoe vergelijk ik een Pro-Oiler (superding) met een veeraanpassing? Of een zelfgemaakte spoiler (zou ik ook iedereen aanbevelen). De sportdemper heeft mij ook altijd erg veel voldoening gegeven, maar daar kan het best zonder. Het K&N filter was ook echt een succes.Stuurverhogers,stalenremleidingen...ik zou het direct weer aanschaffen!
Nou ik aan het afwegen ben twijfel ik tussen het Corbinzadel en de Pro-Oiler. Echt kiezen? Nou dan kies ik voor de Pro-Oiler. Ben juist bezig via een LC8-clubaankoop weer eentje te verkrijgen, want ik was deze winter echt wel doodziek van het geklungel met een spuitbusje..! Er zijn vast nog wel een paar dingen die ik echt heel erg gewaardeerd heb. Handvatverwarming is aan mij niet besteed. GPS gebruik ik niet alleen op de motor, dus dat is niet echt een motor accesoire (wil hem nooit meer kwijt  :))).
Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Offline olaf

Op de eerste plaats komt bij mij de progressieveveering , ten tweede toch het aangepaste zadel , derde plek stuurverhogers . Olaf
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2009, 18:46 door olaf »
AT en KTM Adv 990R

Offline margon

Paul zijn zadel  ;D