Auteur Topic: Nieuwe Alprijder!  (gelezen 1271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alpha

  • Gast
Nieuwe Alprijder!
« Gepost op: 06 maart 2012, 11:19 »
Hoi,

Ik ben Alpha, 41 en sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een transalp uit '99!
Tot 3 weken geleden had ik een Aprilia Pegaso, maar ik ben nu al helemaal Alp-fan! Heerlijke motor! Ik rijd motor voor mijn plezier en soms ook voor mijn plezier naar mijn werk. Ik heb 2 kinderen en daardoor nog niet echt in de gelegenheid om dagenlang rond te tuffen, maar ik wil wel wat allroad ervaring op gaan doen. Ik wil leren om door het zand te ploegen en onverwachte plassen te nemen. Gewoon, omdat het kan  :P Ik zat al te kijken naar het weekend in april, lijkt me een mooie gelegenheid om een dagje mee te gaan om eens zand te happen!

Ik zei al dat ik twee kids heb, ik woon vlak bij Gouda, maar verhuis deze zomer naar Utrecht. Nieuwe liefde....yes! Ik moet mijn nieuwe liefde nog zo ver krijgen dat ie ook een allroad gaat rijden, beter dan zo'n halve yoghurtbeker. >:D Hij vond mijn Alp al prettig rijden, dus wie weet!



Zo, dat was het voor nu.....tot later!


Offline Two Plugs

Re: Nieuwe Alprijder!
« Reactie #1 Gepost op: 06 maart 2012, 11:39 »
Hoi Alpha!

Kom gezellig a.s. weekeinde naar de opstaprit in Huis ter Heide, dan kun je direct ook de sfeer ff opsnuiven! En je partner... die mag gewoon mee... ook op een yogurtbeker. Stapt 'ie vanzelf wel over... ;)

Leuke motor... heb er precies nét zo eentje gehad, uit 1997. Zelfs de kleur klopt!

Heel veel plezier toegewenst met je mooie rooie en wellicht... het lidmaatschap van de Transalp Club?  ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Alpha

  • Gast
Re: Nieuwe Alprijder!
« Reactie #2 Gepost op: 06 maart 2012, 12:59 »
Hoi TP,

Ik zag dat er dit weekeinde een rit is, helaas al andere plannen!

En het lidmaatschap is aangevraagd  ;)

Even afwachten of ik door de ballotage kom........

 :-X

Offline Marcel T

Re: Nieuwe Alprijder!
« Reactie #3 Gepost op: 06 maart 2012, 13:07 »
Hoi,

Welkom.
Leuke motor, de rooie vind ik zelf een van de mooiste kleurstellingen.
Nu nog als een echte dame een bijpassende jas kopen met rode ipv oranje accenten  ;) grapje

Als jij elk weekend gaat modderhappen en je nieuwe liefde thuis zit gaat ie vanzelf wel mee en wil ie ook een allroad ;)

Wie weet gaat de ballotage vallen over je lichtelijke ADHD/epilepsie opwekkende avatar. Laat ze maar lullen.  ;D

Have fun

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Alpha

  • Gast
Re: Nieuwe Alprijder!
« Reactie #4 Gepost op: 06 maart 2012, 14:13 »
Ik wilde helemaal geen rode  >:(

Ik wilde die met de roze accenten.....mijn zomerjas is namelijk nogal roze..... :P

Nu vloekt het als een tierelier, haha, vergeet de schutkleuren, hier komt Alpha.  :o

Ik weet het beter: lief past op de kinderen, terwijl ik de modder in duik.

Samen door het bos crossen....hij is allergisch voor paarden, dus moet het zo maar.

Offline franske

Re: Nieuwe Alprijder!
« Reactie #5 Gepost op: 06 maart 2012, 17:46 »
Mooie motor, en alvast erg veel plezier.
Heb mijn motor afgelopen weekend off road uitgelaten en de Alp laat zich goed off road berijden.
Welk scherm heb je erop zitten?
Ben ook in afwachting van toelating om lid te worden.......
This is a call to arms for some of you. It is for me too. Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendler

Offline Two Plugs

Re: Nieuwe Alprijder!
« Reactie #6 Gepost op: 07 maart 2012, 08:37 »
Ik wilde helemaal geen rode  >:(

Ik wilde die met de roze accenten.....mijn zomerjas is namelijk nogal roze..... :P

Nu vloekt het als een tierelier, haha, vergeet de schutkleuren, hier komt Alpha.  :o

Ik weet het beter: lief past op de kinderen, terwijl ik de modder in duik.

Samen door het bos crossen....hij is allergisch voor paarden, dus moet het zo maar.

Laat dat van dat rose mijn lieftallige (TCN bestuurslid... nu moet ik dus oppassen! ;) ) eega Kaatje niet horen... die is d'r ook helemaal gek van! ;)

Volgende keer beter, Alpha!

Eneh... http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=8110.0 ?
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180