Wij hebben bij ons op reis:
12V luchtpomp + 2 x drukmeter
Handpompje
Koperslip, loctite, *lagervet, *WD40
Spuitje
3 x Velgbeschermers
Staalborsteltje
*Oude tandenborstel voor smerig poetswerk
IJzerzaagje (blad)
Imbus 3,4,5,6
Schroevendraaier met opzetdoppies: 3 imbus, 3 kruiskoppen, 3 platte
Griptang
Ratel met doppen: 7,8,9,10,12,13,14,17
Doppen 2 x verleng, knietje, 1/2=>3/8
Honda gereedschap: bougiedop, schroevendraaier (voor de benzinekraan) en wielsleutel (vanwege spakenspanner)
Startkabelsetje
Soldeertin, draad, krimpkous, isolatietape
Tegentappen
Leatherman
3 x Bandenlichters 24 cm
1 x Baco (tot 28 mm ofzo)
Verloopventiel
Spanningsmetertje
*Gassoldeerbout
Voelermaatje
ringsleuteltje 10
imbus 3 (voor je vlotterbakdrains)
Zakje met slangetjes,boutjes,moertjes,stekkertjes,rommeltjes
Eventueel extra:
imbus 10 (dop op krukas voor kleppen stellen)
dop 30 (voor grote moer op balhoofd)
dop 24 (achteras, maar dat doe ik altijd met de 'bahco'.
dremel (voor vervangen balhoofdlagers ;-)
Als je altijd alles netjes in de koperslip/vet zet, en alles al een keer los hebt gehad... heb je echt geen spannend gereedschap nodig! Mijn doppen zijn echt goedkoop... niets bijzonders. Misschien krijg ik er spijt van, maar ik heb echt nog nooit een dop gebroken.... op de motor althans!