Zo'n osco vraagt een handeling van mij en die ga ik vergeten.
Je bent je Scotty ook vergeten in de zin van ff controleren, dus 'what's the difference'?
Daarnaast kun je vergeten om het reservoir bij te vullen, etc.
Heb ooit ge-experimenteerd met verschillende oilers (Scotty, CLS200, etc en idd ook onder het kontje gemonteerd) en kom iedere keer terug op het simpele spuitbusje Motul. Als ik überhaubt nog een keer dat geknoei zou willen, zou ik idd ook voor de Osco gaan. Op Kaatjes Dero hebben we de CLS afgekoppeld en op mijn MK2 heb ik niet eens meer de moeite genomen om een autooiler te installeren.
Maar aangezien ik ook met gemak +30.000 km met ketting én tandwielen doe zie ik de meerwaarde tov van het spuitbusje chainlube voorlopig nog steeds niet aangetoont - behalve de knoeiboel die het opleverd. Bij de Motul Chainlube blijft de smering waar het hoort: Op de ketting.
Bovendien... voor die € 100,- die wordt gevraagd, kan ik bijna 8 spuitbussen kopen (uitgaande van Chainlube Offroad). Met één bus, doe ik met gemak ruim een jaar (= gemiddeld 15.500 km per jaar op de Dero sinds 1999 en daar komen de kilometers van Kaatje nog eens overheen).
Tel uit je winst...