Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen motorfreak.

(1/1)

motorfreak:
Hallo allemaal, tsja wel zo netjes om ff voor te stellen natuurlijk en bij deze dan, Louis v/d Broeke oftewel motorfreak op het grote www en in bezit van diverse motoren waaronder een aantal caferacers, een ZXRstreetfighter en regelmatig een offroad op het moment een XT600 welke ik gebruik voor woon-werk verkeer en offroad ritten. Verder ben ik heel graag te vinden naast 1 van de heftafels om te knutselen, ook staat daar regelmatig een Transalp of Africa twin op en deze worden dan gebruikt door een kennis van mij welke daarmee verre reizen maakt, laatst stond er nog een verslag in de Motopuls over een reis door Rusland, zijn motoren haal ik dan voor vertrek helemaal uitelkaar om ze weer netjes op te bouwen met nieuwe lagers, keerringen en de nodige goodies. Ook redelijk aktief voor de MAG en dus voor alle motorrijders/sters onder ons om het motorrijden zo leuk mogelijk te houden en dit voornamelijk in Zeeland gezien ik daar woonachtig ben  ;)

Ik zal eens kijken of ik er 2 plaatjes bij kan krijgen, ben handiger met motoren als internet eigenlijk  ;D

De Transalp welke vorig jaar dus weer helemaal opgeknapt is voor een nieuwe reis naar Rusland



De Transalp tijdens zijn reis,



En de Africa twin welke een reis heeft gemaakt naar Thailand, is ondertussen alweer terug via shipping





Waarom hier aangemeld................regelmatig verbouw/knap ik wat op aan een T.A. en A.T. en waarschijnlijk is er altijd wel meer info te vinden hier en misschien ga ik er voor mijn eigen ook eens helemaal verbouwen voor een toffe reis  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View