Auteur Topic: Hendels XL600V  (gelezen 1096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sander.en.marianne

Hendels XL600V
« Gepost op: 22 maart 2012, 08:49 »
Weet er iemand of er andere / verstelbare hendels voor de XL600V leverbaar zijn?
Marianne heeft nogal wat problemen met de afstand van met name de koppelingshendel.

Offline Timy

Re: Hendels XL600V
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2012, 10:50 »
De remhendel is zeker te vinden en volgens mij bij de modellen na 1997 zelfs standaard geleverd.
De koppelingshendel is wel te bestellen maar kost een beste duit. Ik heb ooit voor mijn vrouw geinformeerd en toen moest de hendel iets van 110-120euro kosten.

Als het gelukt is laat het dan weten aub. Deze vraag komt nogal eens terug en dan kunnen we direct verwijzen naar jullie oplossing  :)
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline sander.en.marianne

Re: Hendels XL600V
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2012, 12:36 »
Heb nu de vraag bij Pazzo, LSL en Titax uitstaan. Ben benieuwd; ga er van uit dat ze het niet hebben, want ik vermoed dat de hendels die ze leveren vooral geschikt zijn voor motoren met een hydrolische koppeling.

Offline Sandra

Re: Hendels XL600V
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2012, 18:01 »
Heb lang gezocht 2 jaar geleden, niet gevonden. Maarten Pakfiets was zo aardig om er 1 voor mij met de hand te maken van RVS en heeft als voorbeeld een standaard hendel gebruikt maar de bocht zodanig gemaakt dat deze dichterbij de hand ligt en makkelijker aangrijpt voor kleine handen.
Herbert heeft voor een kennis ook al een hendel gemaakt die voor kleine handen geschikt is en heeft hiervoor een koudgesmeede aluminium hendel gekocht bij www.Louis.de.
Dit koud gesmeede aluminmium is goed te verhitten en vervolgens te verbuigen naar wens. Doe dit niet met gewoon aluminium want dit wordt zwak.
Als je interesse hebt kan ik het  bestelnummer opzoeken.
[img]http://img684.imageshack.us