Auteur Topic: nieuw bij de club  (gelezen 1422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Oldtimer

nieuw bij de club
« Gepost op: 19 maart 2009, 10:31 »
Gisteren pas aangemeld maar nog geen bericht gehad. Ik ga er toch maar vanuit dat je je een clublid mag noemen.
Mijn Naam is Marien, Ben bijna 60 jaar en heb de afgelopen 35 jaar geen motor meer gereden.
Kortgeleden heb ik een voorzichtige poging gedaan en een KAWA 400 cc gekocht om het weer eens te proberen. Helaas kun je met een bromfiets geen motor rijden en heb ik al snel mijn keuze weer laten vallen op een oud, vertrouwd merk en een  paar cc'tjes meer.
De motor wereld is wel erg veranderd in die 35 jaar en uiteraard de motoren ook. Het is ook daarom, dat een dergelijke club een prima alternatief is en ik daar graag gebruik van maak.

Ik wil dan ook graag een beroep doen op de kennis van de mede clubleden als het nodig is.

Mijn Nieuwe aanwinst: Een TA XL600V uit 1993. :D
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline I'm a gone man...

Re: nieuw bij de club
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2009, 11:03 »
Hallo Marien,

Welkom hier  :)
Enne... een TA uit 1993 hoef je nog geen Oldtimer te noemen hoor (en jezelf ook niet)  :angel:

Groetjes,
René.

Offline Nikotech

Re: nieuw bij de club
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2009, 11:11 »
Oldtimer !

Ook ik was er een paar jaar tussenuit geweest en schaar me nog een beetje onder de "heropstappers".
Tijden maar ook de motoren  zijn idd iets veranders ( al ben iknu ook weer niet zo jong als jou :)

Weet je welkom bij deze fantastische club !
Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Offline delange33

Re: nieuw bij de club
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2009, 20:38 »
Welkom Marien, ben er ook sinds mijn 20ste tussenuit geweest en ben op m'n 40ste weer begonnen, het zit toch in m'n bloed blijkbaar ;D

Veel plezier bij deze leuke club!

Marc.

P.s ik rij een Varadero, normaal kan je dat zien aan m'n avatar, maar die doet het niet meer om een of andere vage reden  :'(
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2009, 20:40 door delange33 »
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..

Offline Oldtimer

Re: nieuw bij de club
« Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2009, 22:55 »
bedankt allemaal voor de leuke reakties.
Voel me al helemaal thuis hier.
Ben trouwens erg handig met video en audio,en zelfs meer als met motoren dus als er wat te monteren is voor beeld en geluid kun je bij me terecht.
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.