Hoi Michiel,
Klopt ja,....onder de 3000 is er niemand thuis.... :-)
Op zich jammer want ik had wel een beetje gehoopt dat al dat koppel de boel in sloom stads kruip verkeer al rond de 2000 vrij zou komen....
Ik had dat op mijn twin ook maar daar heb ik het een stuk soepeler gekregen door de stationair schroeven echt een flink stuk armer te draaien. Maar dat kon op de twin terwijl ie helemaal in elkaar zat, even rijden, bijstellen, rijden, bijstellen... dat kan ik op de dero vergeten..wel jammer. Een echt mooie afstelling betekent dan toch een dure dyno run met alle toeters en bellen....
En op de twin was het toch ook vaak een kwestie van de chokes regelmatig schoonmaken. hierover hoor je op de dero niets maar het systeem is identiek dus ik neem aan dat ook de issues hetzelfde zijn. Er is alleen lastig bij te komen. Ik kan me voorstellen dat wanneer 1 van de twee cylinders net te rijk loopt door een beetje hangende choke dat ie dan een beetje gaat schokken/zagen/stotteren...
En ik had gisteren iemand bij mij thuis met een 2000 carbudero die zooooooo ontzettend rustig, soepel, schokloos en met lage toeren wegzoefde hier....met precies het zachte roffeltje dat erbij hoort.. Ik werd er echt even jaloers van....
Maar ach...allicht dat een goed beurtje op een sleuteldag helpt........ hoop ik.
wat denk je? Toch weer een dero? Of gaat het iets heeeel anders worden?
groet en plezier met het prachtige weer,
Marc