Handkappen zijn net als valbeugels, koffer rekken ed. Neem de tijd om ze te monteren...
Er zit verschil tussen de binnen diameter van sturen. Een ALU stuur is dunner dan een stalen. Daar moet je dus de juiste bevestiging bij hebben (meten is weten).
Op de Alp heb ik die Rally brush gemonteerd icm een Tomaselli stuur. VAAK gevallen, hard en zacht maar nog NOOIT een kap kapot.
Je zult een beetje moeten worstelen met de montage, misschien een hoekje uitvijlen/zagen voor de remleiding.
Icm 20mm verhoging op de normale stuur hoogte (Mijn ALU stuur heeft omdat die lager is dus 50mm verhogers) liep alles net vrij van het ruitje/kuip/tank.
Op de WR heb ik ook Acerbis kapen maar dan met een gietalu binnenstuk (hierboven genoemd). Daarbij kwamen ook tapse bevestigingen omdat ik met een Fatbar rijd.
Ik dacht dat die makkelijker monteren zou zijn omdat je meer losse delen hebt, maar dat had ik mis. Meer delen = meer tijd
Sleufgaten uit gevijld, maar het zit en het zit goed. Nooit meer loshalen is mijn insteek ;-)