Auteur Topic: (opgelost) Uitlaat bevestiging TA 600  (gelezen 1058 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline len_tour

(opgelost) Uitlaat bevestiging TA 600
« Gepost op: 19 mei 2012, 17:59 »
Hoi,

Ik zit al een tijdje te denken over een kofferset op mijn TA maar de uitlaat steekt zo'n eind uit dat de zaak erg breed word. Vandaag stond ik weer om de motor te draaien en toen viel mij op dat de uitlaat eigenlijk scheef naast de motor zit. De einddemper loopt weg van het frame. Toen ik beter keek zag ik dat de bevestiging aan de buitenkant van het bagagerekje zit terwijl er wel ruimte is tussen het rekje en het frame. Voordat ik de boel lostrek en met geweld de zooi verander wil ik graag weten hoe het hoort. Het werkplaats handboek wat ik heb is niet heel duidelijk.

Bij voorbaat dank
Lennert
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2012, 22:00 door len_tour »
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Offline PimW

Re: Uitlaat bevestiging TA 600
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2012, 19:30 »
Volgens mij hoort hij tegen het frame dus achter het rek te zitten. Dat is ook logisch, want dan kun je zonder aanpassingen aan de uitlaat zonder rekje rijden ;-)

Offline Driepinter

Re: Uitlaat bevestiging TA 600
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2012, 19:56 »
Bij mij zit ie ook achter het rekje tegen het frame

Offline Brombeer

Re: Uitlaat bevestiging TA 600
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2012, 20:31 »
Vreemd gedaan ook weer..

De demper hoort evenwijdig aan het frame te lopen, dus inderdaad, achter de bagagedrager.


Bromz
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline len_tour

Re: Uitlaat bevestiging TA 600
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2012, 20:43 »
Top! ik weet genoeg...Bedank voor de snelle reactie. Stukje bij beetje wordt mijn TA zoals hij hoort  :D . Inmiddels zit de uitlaat zoals het hoort en dat ziet er een stuk beter uit.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2012, 22:01 door len_tour »
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!