TCN Activiteiten > Regionale activiteiten

STG - Stammtisch Groene Hart

(1/153) > >>

Biker000:
Gisteren best veel mensen aanwezig bij de zeer geslaagde Groene hart rit die hier ook uit de buurt komen.
Misschien tijd voor een stammtisch bijvoorbeeld:   elke eerste woensdag vd maand locatie Schoolhuis Rijnsaterwoude.
Lijkt me een goed plan.
Andere ideeën??

Michel

GS Allroad:
Lekker dichtbij,doen.

marlene:
leuk! Maar... is een stammtisch alleen wat drinken, of ook ritjes rijden?
Ik kan niet op woensdagen, dan speel ik met de djembegroep.

Ik vond de groep waar we gister mee reden ( volgens peter M al "de kruisjesrijders" genoemd, weet niet meer hoe we daar op kwamen...)
een leuk cluppie. We reden in hetzelfde tempo en waren daar allen zeer tevreden over.  Ik zou het leuk vinden om vaker in de omgeving van het groene hart met elkaar ritjes te rijden.
Wat is je bedoeling met de stammtisch? ( wat houdt dat in?)

Groetjes, MArlene

Biker000:
Dat weet ik eigenlijk niet precies.

Wat ik bij de andere ST 's lees is rijafspraken of dat het gebruikt word als praathoek voor leden uit de zelfde omgeving.
Het lijkt mij ook wel dat de locatie als start gebruikt kan worden voor een korte avondrit met ervoor of erna een bakkie koffie of wat fris.
Het hoeft ook niet perse elke 1e woensdag vd maand maar kan ook een spontaan gekozen avond dag of tijdstip zijn.

Misschien dat meelezers van andere ST 's info willen delen.

Bono:
Alle Stammtischen op het forum vallen onder de Praathoek. Ik zou zeggen: lees die eens rustig door. Het is iets spontaans, geen officiële clubactiviteit. Je kan er invulling aan geven, zoals je datzelf binnen de groep bepaat / bespreekt. Ritje uitzetten en rijden, 1 keer per maand samenkomen, 1 keer per week of dagelijks  ;) , alleen wat drinken, uit gaan eten met zijn allen, enz. Vaak zijn het mensen uit eenzelfde regio of landsdeel. Iedereen is gewoon welkom. Het is niet zo dat je dan (automatisch) niet welkom bent bij een andere Stammtisch. 
Waarom komen jullie 6 juni niet naar de STO? (Zie praathoek). Van harte welkom! Gewoon aanschuiven. En dan kunnen we het er over hebben  ;D . Het is in Doetinchem. De rit er naar toe kun je zien als "een rit"  ::) .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View