Brom,
heb em sinds de afstelling nog niet goed warm kunnen rijden. Voelt qua rijgedrag zelfs wat beter dan toen ik em wegbracht; stond kennelijk origineel al te rijk. Gezien de mengselverhouding grafiek (te rijk in de hogere toeren, juist daar waar Dynojet ingrijpt) ga ik de originele naald er weer in zetten. Dynojet heeft met een uitgelopen gasnaaldbuis gewoon niet veel zin
..en dan maar genieten van de km's die deze motor nog resteren
De laatste run (RD04 setup: K&N filter, originele uitlaat, 118 sproeiers voor en achter, Dynojet naald):
Edit: vandaag een eerste rondje (~100km) gemaakt met deze set-up. Snelweg, binnendoor en natuurlijk rap optrekken en cruisen door elkaar heen. Motor is veel levendiger dan voorheen! En, kers op de taart, het verbruik is nog nooit zo laag geweest!! Morgen een groter rondje, waarna ik de originele naald erin zet om daar het rijgedrag en verbruik van te bekijken. In de loop van volgende week ook nog maar en run met die set-up om de grafieken te kunnen vergelijken. Ben werk erg benieuwd!
Oh en de open uitlaat die klaar ligt gaat zo wel van pas komen