Auteur Topic: montage valbeugels op een transalp 600 van 98'  (gelezen 849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline laroman

montage valbeugels op een transalp 600 van 98'
« Gepost op: 22 juni 2012, 00:26 »
ik heb een setje valbeugels ( foto één)op de kop kunnen tikken voor een prikje , heb ze vandaag bekomen en weet nu waarom het een prikje was .
ze hebben wel wat valschade opgelopen maar volgens ik kan zien zijn ze niet verbogen .
Nu mijn vraag heeft iemand foto's of een kleine beschrijving hoe ik deze moet monteren en volgens mij mankeer ik nog minstens 1 montageplaat en mss ook nog zo een asje ( zoals op de tweede foto  in het midden, deze heb ik hier gevonden sorry voor het lenen hiervoor) .
Reden waarom ik deze beugels wil plaatsen is niet om hem stoerder te maken maar omdat ik een beginnende motorijder ben ik al éénmaal bij het oefenen op mijn achtjes al eens gevallen . Dit wel zonder veel erg maar heb toch schrik voor het beschadigen van de kappen .
Alvast bedankt voor jullie reactie

Offline The Headless Horseman

Re: montage valbeugels op een transalp 600 van 98'
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2012, 09:06 »
Hoi Laroman  :)

Je hebt idd nog wat nodig ja. Het stangetje wat je op de onderste foto ziet is niet wat er origineel bij hoort, maar zelf geknutseld  :D (dat weet ik heel zeker, want je hebt mijn foto geleend  ;))

Is makkelijk zelf te maken hoor: een stukje draadeind, 2 stukjes pijp, 2 ringen en 2 moeren en klaar  8)
Je moet wel zelf even de juiste maten bepalen natuurlijk.

Succes,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS