Auteur Topic: bagage rek rechts ex politie transalp  (gelezen 1264 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TransAlpGhost

bagage rek rechts ex politie transalp
« Gepost op: 08 juli 2012, 23:06 »
Hoi,

Afgelopen mei heb ik mijn rijbewijs gehaald en direct een motor gekocht een transalp xl650 rd11 2003. Het is een oude dienstfiets.
en aan de rechter zijde zit er een drager op gemonteerd over de uitlaat heen, en ik vraag me af of iemand het merk kan identificeren, wat voor koffer zou ik voor dit rek kunnen kopen?

ik hoop dat het linken naar de foto is gelukt
alvast dank voor de hulp.

groet
Caspar
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2012, 01:21 door TransAlpGhost »
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline The Headless Horseman

Re: bagage rek rechts ex politie transalp
« Reactie #1 Gepost op: 08 juli 2012, 23:40 »
Ik geloof niet dat dit een rek is van/voor 1 van de gebruikelijke merken, zoals H&B, Givi, Touratech en dergelijke  :-\ 

Denk eerder dat het zelfbouw is (of wellicht een beperkte serie voor de dienstfietsen) uitsluitend bedoeld om een zadeltas oid vrij van de uitlaat te houden.

Zit er links niets dan?
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline TransAlpGhost

Re: bagage rek rechts ex politie transalp
« Reactie #2 Gepost op: 08 juli 2012, 23:48 »
Hoi
nee links zit niets.
Ik heb wel filmpjes gevonden waarbij ik een witte koffer zie, ik heb ook een witte topkoffer met honda logo maar H&B sleutels, dus dat deed mij vermoeden dat het misschien H&B zou zijn maar na uren googlen was het tijd voor een hulp lijn, dit forum dus...
 ben benieuwd of er nog anderen met ideeen zijn.

dank iig!
Groet
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline gert

Re: bagage rek rechts ex politie transalp
« Reactie #3 Gepost op: 09 juli 2012, 06:18 »
als ik de foto zo zie is dit een origineel honda rek

werden voor honda gemaakt door voor zover ik weet givi

gr, Gert ;D
Mocht ik ooit wijs worden ,dan word mijn vrouw gek van vreugde.

half bezopen is gebrek aan doorzettings vermogen

Offline TransAlpGhost

Re: bagage rek rechts ex politie transalp
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2012, 01:21 »
Dank, ga ik in die hoek eens zoeken.

groet
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer