ff tussen standje..........
Onder tussen al twee keer contact gehad met Garmin Nederland.
De eerste afscheep poging is dat ze het geld niet kunnen terug geven omdat deze niet bij hun gekocht is.
En willen ze vervolgens graag weten met een printscreen welke kaart er gebruikt wordt.....haha.
Men wil zo kijken of dit het wegvallen v/d kaart verklaard......
Lekker onbenullig als ze al een zumo terug gehad hebben van me met oudere kaart versie en ook een met nieuwere kaart versie....
Bij het tweede verzoek mijnerzijds dit samen met mij en de leverancier op te lossen, en aangegeven te hebben dat ander klachten blijven
(geluid en SD kaart probleem blijft) en ik dus mijn geld terug verlang.
Geven ze aan me alleen te kunnen aanbieden nogmaals naar de Zumo te kijken en te zorgen dat ik een goed werkende krijg....
hm ja geloven ze hun eigen sprookje nog steeds,............. foei Herman die woorden kunnen op het forum niet, dus weggehaald...
En ze willen graag de lifetime update weer juist koppelen, want dat was natuurlijk weer vergeten.....
Kunt U het vorig serie nummer nog even doorgeven......
En graag de Zumo opsturen, doen we de kaart update en wil Garmin het toestel graag testen of de problemen nog bestaan....pffffff
nou ja, ondertussen is de derde poging in gang gezet, verrassend maar de leverancier waar ik de Zumo heb
gekocht gaat zelf contact opnemen met Garmin.......
Gaat me benieuwen hoe dit af gaat lopen.......
Groet,
Herman