Auteur Topic: Varadero gaat ook wel eens kapot  (gelezen 10744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Two Plugs

Re: Varadero gaat ook wel eens kapot
« Reactie #30 Gepost op: 01 augustus 2012, 08:07 »
een verdubbeling van mijn actieradius dat lijkt mij wel wat, stuur maar een pallet.

Doet U mij maar 2. Pallets.  ;D
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline peet

Re: Varadero gaat ook wel eens kapot
« Reactie #31 Gepost op: 03 augustus 2012, 09:39 »
maar met de uitdrukkelijke opdracht  het niet te distribiteren

dus ik zwijg als een graf >:D

Maar Ad hoe moet ik nu verder, mijn laatste flesje net opgebruikt en inderdaad de Varadero heeft nog nooit zo goed en zuinig gelopen. Had gehoopt dat ik een 'testdummy' voor het goedje mocht zijn.  :o :o :angel:

Offline Oldtimer

Re: Varadero gaat ook wel eens kapot
« Reactie #32 Gepost op: 03 augustus 2012, 14:11 »
Adje zwijgt inderdaad als het graf, maar moet niet te ver gaan, anders lassen we een protestmars in.

 Kom op Ad, hier met dat spul, zodat we weten of het allemaal waar is. Trouwens als technisch supervisor van de transalpclub kun je het niet maken dat je ons nu in kou laat staan omdat een of andere zool jou het zwijgen wil opleggen.  Erger nog, je zou voor onze belangen op moeten komen en zeker nu als bestuurslid. Dus je kunt het gewoon niet maken om dat goedje niet  onder je medeclubgenoten te distribueren. Voordeel voor jou zit er natuurlijk ook in, want iedereen gaat straks roepen dat jij de beste bent. :angel:

Nou ja,
Ik heb m'n best gedaan........even goeie vrienden hoor  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

laten we gewoon een poll inlassen. ff kijken hoeveel mensen het met ons eens zijn.

PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline rodealp

Re: Varadero gaat ook wel eens kapot
« Reactie #33 Gepost op: 03 augustus 2012, 19:55 »
Is was gelijk bij Ad voor een nieuwe achterband bij mijn Pan european. Helaas mocht ik het niet testen.  :(

Voor de rest , alles weer netjes geregeld bij Ad.

groet cees