Langzaam maar zeker wordt het weer een rijdbaar geheel.
2 dagen sleutelen heeft toch z'n nut gehad.Ketting en tandwielen zitten er op.
Uitlaatje moet nog even gelast worden ( die ligt dus even bij de echte lasspecialist Pakfiets ) en vandaag heeft Herbert de klepjes gesteld. Bij 2 kleppen was het echt nodig.
Het plaatwerk weer van nokjes voorzien en alles weer op z'n plek. Verder bijna de hele dag bezig met de electrische installatie. Overal mankeerde wel wat aan. Stekers die geen contact maaten en zelfs een ampje wat compleet afgebroken in een steker zat. Is wel ff zoeken, maar met een goede meter en een schema kom je een heel eind. Alles doet het weer tenminste. 2 lampjes stuk, maar voor de rest valt het wel mee. Even de buddy ( moet ik nog omruilen voor een zwarte ) en de tank erop gezet voor de foto, maar eerst de carbs er nog op. Moeten rubbers vervangen worden. ff googelen dus of heeft iemand nog een adresje. Bij motoport 30 euro per stuk. Dat moet anders kunnen toch.
Heel ander gezicht toch. ( Ik denk dat Gert stiekem meekijkt
)
En ja Roland, ze zijn zwart.
Oh ja, de voorvork moet nog gedaan worden hoor. Die glimt straks weer als een nieuwe.
Nog even geduld dus, dan hebben we in de club behalve de twinbrothers straks ook de ALPBROTHERS.
Tinie m'n broer heeft namelijk precies dezelfde.