Auteur Topic: Tussenstuk uitlaat  (gelezen 1945 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nader

Tussenstuk uitlaat
« Gepost op: 14 augustus 2012, 09:06 »
Goedemorgen leden,

Wie weet waar ik een tussenstuk kan kopen om een Leovince uitlaat passend te maken voor de transalp?

gr dokterninja

Offline Waffie

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2012, 10:40 »
 wat is dan precies het probleem,


is de leovinci uitlaat niet geschikt voor de transalp of heb je last van de katalisator als het een 650 betreft


de meeste after market uitlaten zijn echt plug and play tenzij er iets afwijkend is.

mvg ad
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline Nader

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2012, 11:43 »
Hoi Ad,

Ik heb een leovince sbk carbon op de kop getikt die niet past op de alp, hij is te wijd in diameter. Dus ik denk dat ik dan een tussenpijp moet hebben die aan een kant een kleiner diameter heeft om op de bochtenset te gaan en de andere kant op de leovince

Maar ik weet niet zeker hoe ik dit moet oplossen

alvast bedankt gr nader

Offline varaderohuibje

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:19 »
Wil hem wel ff in de hydraulische pers zetten voor je om een kleinere diameter te verkrijgen.
Kan hem persen tot een staafje van 10 mm rond.

Maar als ie van carbon is blijft er weing van over  >:D

Huib
Wormerveer

Offline Bill

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:31 »
Ik had het zelfde probleem en heb het via deze site opgelost.

Offline Nader

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2012, 15:23 »
Beste Bill,

Dus ik mot gewoon de diameter van de uitlaat en de diameter van de bochtenset meten? En hoezo verkopen ze 4 en 3 reductiedelen? Kan ik die dan gewoon loshalen? Want ik heb alleen  2 kanten nodig toch?

gr nader

Offline Bill

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2012, 15:44 »
Beste Bill,

Dus ik mot gewoon de diameter van de uitlaat en de diameter van de bochtenset meten? En hoezo verkopen ze 4 en 3 reductiedelen? Kan ik die dan gewoon loshalen? Want ik heb alleen  2 kanten nodig toch?

gr nader
Als je even verder op de site na beneden scrolt zie je verschillende maat eenheden: Kies diegene die het beste past bij jou uitlaat. Ik heb de mijne op de bochten gemonteerd met de normale uitlaatpakking erin en op mijn aftermark uitlaat koud eroverheen geschoven. Bij de bocht heb ik wel sleuven erin gezaagd om hem met de uitlaatklem goed vast te kunnen zetten.

Offline Nader

Re: Tussenstuk uitlaat
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2012, 15:46 »
dank je ik ga het maar eens uitproberen