ging toch weer 2 keer de toerenteller kort en snel heen en weer
= dus 100 % electrisch probleem.
Ik zou eerst eens beginnen met alle contacten, zekeringhouders en bevestigingen inclusief die op de CDI stekers goed schoon te maken en echt allemaal na te lopen.
Met de multimeter kun je alleen een harde draadbreuk opsporen, maar zeker geen half/half zoals in dit geval.
Een slecht contact spoor je op door een belasting op de daad te zetten, door middel van een lampje of zo. Maar dan moet de draad aan beide kanten vrij zijn.
In de praktijk meestal dus niet uitvoerbaar omdat je draadboom overal heen aftakt en niet overal bereikbaar is.
Als CDI's uitgesloten zijn, kijk dan eens naar contactslot aansluitingen. Ook daar zitten diverse stekers tussen.
Uiteindelijk vind je het wel, maar kan echt lang zoeken zijn.
En voor zover ik weet kun je weinig meten aan een CDI alleen. Ik weet dat er een handleiding is om de spanningen te meten wanneer hij is ingebouwd, maar weet even niet waar ik dat gelezen heb. Misschien biedt het www uitkomst.
Suc6
Oldie