Auteur Topic: Betrouwbaarheid Transalp  (gelezen 6179 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EnergyCorse

Betrouwbaarheid Transalp
« Gepost op: 24 september 2012, 15:43 »
Goedemiddag iedereen.

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Guido Serne 21 jaar en ik kom uit het mooie Assendelft.
Mijn grote hobby is natuurlijk motorrijden, om dit de bekostigen ben ik fulltime motor instructeur van beroep.
Op dit moment bezit ik 1 motor een Honda CBR 600RR Repsol, deze is vooral om veel en hard over het circuit van Zandvoort en Assen te scheuren.

Wat doe ik dan op een Transalp forum ?

Komende zomer wil ik een Tour naar Rusland gaan maken richting Moskou en st Petersburg.
Dit wordt natuurlijk niks op die RR  van mij want daar kom ik natuurlijk met een hernia vanaf voor we in Polen zijn, om over bagage capaciteit maar te zwijgen.

Nu wil ik dus een geschikte motor voor deze tour aanschaffen en mij oog viel op de Transalp.
Maar ik heb natuurlijk wel een aantal vragen.

Hoe betrouwbaar is de Transalp ?
Zijn er types die ik absoluut niet moet hebben ?
Hoe is de tankinhoud/ brandstofverbruik. ?
Waar let ik op bij de aanschaf van een transalp, buiten bandje remmen enz enz dat zijn de voor de hand liggende dingen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Gr Guido

Offline V-Twin

Re: Betrouwbaarheid Transalp
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2012, 17:38 »
De penningmeester van de Transalpclub is op een Transalp 650 helemaal zonder problemen naar Wladiwostock gereden. Do I have to say more  ;D

Offline wimj

Re: Betrouwbaarheid Transalp
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2012, 17:50 »
Hoe betrouwbaar is de Transalp ?
Zijn er types die ik absoluut niet moet hebben ?
Hoe is de tankinhoud/ brandstofverbruik. ?
Waar let ik op bij de aanschaf van een transalp, buiten bandje remmen enz enz dat zijn de voor de hand liggende dingen.

Hoi Guido.

Is het niet een beetje als vragen aan de bakker of zijn brood lekker is?  ;)