Auteur Topic: Eervolle vermelding!  (gelezen 1425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

madero

  • Gast
Eervolle vermelding!
« Gepost op: 12 december 2012, 17:40 »
Hierbij een eervolle vermelding en gouden pluim voor MDI Motorcycle Equipment te Ravenstein!

Watskebeurt?

Op zondag 7 oktober ga ik met mijn dochter (zij op haar eigen Honda) naar de supersale bij een motorzaak in Leek.
Vraag me niet hoe en waarom, maar rijdend langs het Damsterdiep zie ik in mijn spiegel iets van mijn Dero loskomen en wegvliegen. Het blijkt het deksel van mijn H&B Explorer topkoffer te zijn. Mijn dochter reed achter mij en weet te melden dat het vanwege de NW-storm met een grote boog in het Damsterdiep is beland.  >:D
Zoeken, en even later zelfs met een waadpak te water, levert geen deksel op!
Dikke shit, helemaal omdat ik een weekend later op de Dero naar Denemarken wil.

Nog dezelfde avond een mailtje naar MDI gezonden. Om een lang verhaal kort te houden: zojuist ontvang ik een pakketje met een nieuw deksel van MDI. Kosten: nada, nix, niente,0,0!!

'Coulance van MDI" krijg ik te horen.
 ;D
Hulde aan die mannen! Service bestaat nog!

Prettige feestdagen en een gezond en deksels veilig 2013!

Offline The Headless Horseman

Re: Eervolle vermelding!
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2012, 19:01 »
Netjes geregeld idd van MDI  8)

Misschien aan het nieuwe deksel een (staal)kabeltje maken zodat het niet meer weg kan waaien.
Denk ook wat verder dan alleen het verlies van je deksel. Je dochter reed achter je, je moet er niet aan denken dat ze het ding op haar vizier had gekregen......  :-\




Zoiets  :)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

madero

  • Gast
Re: Eervolle vermelding!
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2012, 19:26 »
Het overkomt je nu natuurlijk nooit meer maar ik ga idd nog iets freubelen.
En tja, je hebt helemaal gelijk, er zijn ergere zaken in de wereld en dit had ook anders kunnen aflopen.

:-)

Offline daandus

Re: Eervolle vermelding!
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2012, 22:12 »
houd het wel zo kort dat die deksel nooit in je achterwiel kan slingeren! Dan kan hij beter een kanaal in fladderen.... ;-)
... was ooit lid ...