Auteur Topic: vaag probleem met de AT  (gelezen 10933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daandus

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #30 Gepost op: 18 december 2012, 14:45 »
@ krhilbil: Laat je niet gek maken hoor.... ik ben ook geen lid (-meer-)!

Als je lid wilt worden kan dat natuurlijk, maar het is niet nodig ofzo. Gewoon lekker motorrijden en hier wat vragen en verhalen posten is een mooie start met je AT!
... was ooit lid ...

Offline Oldtimer

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #31 Gepost op: 18 december 2012, 15:52 »
Dank je Daan.
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline xrvtuur

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #32 Gepost op: 18 december 2012, 16:29 »
Is het misschien eens een idee om dat lekker aan de forumbezoekers zelf over te laten ipv altijd maar dat eeuwige gezeik over dat lidmaatschap. Als iemand zover is wordt hij/zij vanzelf wel lid lijkt me.
Varadero SD02  2004

Offline daandus

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #33 Gepost op: 18 december 2012, 16:44 »
Juist, dat bedoel ik! Dat gezeur schrikt iedereen alleen maar af, en verjaagd huidige leden.
... was ooit lid ...

Offline Petrus

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #34 Gepost op: 18 december 2012, 17:28 »
Juist, dat bedoel ik! Dat gezeur schrikt iedereen alleen maar af, en verjaagd huidige leden.


Ik stoor me ook aan aan deze "ledenwervers".

Het is een andere discussie maar wel goed dat het eens gezegd wordt.

Offline Waffie

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #35 Gepost op: 19 december 2012, 00:50 »
kritische noot:

hallo,

we moeten het  niet overdrijven  met het feit dat het leden wervings team juist zo bedrijvig  is.

zij dragen juist hun entiousiastme uit vanuit hun eigen ervaring  en willen dat ook over brengen op die personen die dit nog niet hebben ervaren.
en ondanks dat het forum open staat voor iedereen kun je er niet omheen dat voor het instant houden van dit forum er nu eenmaal kosten gemaakt moeten worden.
kosten die enkel door leden afgedekt kunnen worden.
En juist leden stellen zich wel eens vragen over die groep die (nog) geen lid zijn, meer willen zijn  of nooit willen worden maar nog steeds kunnen aanschuiven aan de tafel.

Dit feit is dus een gunst die wij leden graag aan alle forumgebruikers blijven geven omdat zij bijdraagt aan de deling van kennis, de samenhorigheid als motorrijder en liefde voor het rijden op een transalp,africa twin en varadero maar is zeker geen vanzelfsprekend recht voor NIET leden
Enige dankbaarheid daarvoor moet nooit uit het oog worden verloren.


ad mies



technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline Brombeer

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #36 Gepost op: 19 december 2012, 01:07 »
Gooi het weer in de komende ALV zou ik zeggen.

Ik ga niet jullie een plezier doen en betalen aan ritten waar ik niet aan deelneem of clubblad waar ik niks aan heb en ook drink ik geen biertjes met mensen waarvan ik weet dat ze onder voorwaarden denken. Patstelling dus, gooi de boel dan op slot.

En hou er anders over op.


De Brombeer
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline Oldtimer

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #37 Gepost op: 19 december 2012, 08:25 »
Maak je geen zorgen.
Ik werf niet meer  :-*
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline daandus

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #38 Gepost op: 19 december 2012, 11:19 »
Dit feit is dus een gunst die wij leden graag aan alle forumgebruikers blijven geven omdat zij bijdraagt aan de deling van kennis, de samenhorigheid als motorrijder en liefde voor het rijden op een transalp,africa twin en varadero maar is zeker geen vanzelfsprekend recht voor NIET leden
Enige dankbaarheid daarvoor moet nooit uit het oog worden verloren.

Het gaat erom dat een enthousiaste mototrrijder met z'n eerste motor een probleem heeft. Hij wordt hier keurig geholpen door meerdere forum-leden, en meteen na het oplossen van het probleem beginnen mensen te hengelen naar een nieuw lid. Dat iemand hierop gewezen wordt is prima, maar om nou meteen te gaan zeurpieten over  een woordje 'betalend ' is natuurlijk zot. Vervolgens wordt er nog gezegd/gegrapt dat je ook enkel donateur kunt worden, blablabla.

Kijk nu toch eens door de ogen van een toevallige passant of, zoals in dit geval, iemand die net 'op de koffie komt'. Gastvrij kun je dit toch niet noemen?

Ja, het zal weer off-topic zijn, maar op deze manier jaag je mensen weg. En zelfs ik vind dat zonde!

Als een bestuurslid het geen 'vanzelfsprekend recht' noemt slaat de spijker op z'n kop, en als dan 'enige dankbaarheid nooit uit het oog moet worden verloren' zakt m'n broek af.

TA-club-forum. Open voor iedereen, maar je moet wel een bloemetje sturen als iemand je vraag beantwoordt!
(of kratje pils, of lidmaatschap, of donatie, etc.)


Hoe gaan we dat dan doen met niet-leden die technische informatie verschaffen? Krijgen die een spaarkaart zodat ze zegeltjes kunnen sparen voor een gratis Transalper? ;-)
... was ooit lid ...

Offline Brombeer

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #39 Gepost op: 19 december 2012, 12:08 »
Daan,

Geloof het of niet, maar ik ben het nu 'ns WEL met je eens  ;D

Mooi uiteengezet ook. Als voormalig lid ken je nu ook beide 'emoties' maar al te goed.


Bromz

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline xrvtuur

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #40 Gepost op: 19 december 2012, 12:10 »
ja ik denk nog, ik los het op met een kratje palm, zit je niet gelijk vast aan zo'n vervelend motorclubje....ook weer niet goed ;D   

Kom op das toch geintje, en ergens lid van worden doet iemand als hij daar zin in heeft.
Varadero SD02  2004

Offline len_tour

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #41 Gepost op: 19 december 2012, 15:43 »
Pfff...
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Offline krhilbil

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #42 Gepost op: 22 december 2012, 10:48 »
haha jongens!

ik lees vandaag weer eens alles :P
drukke week...

maar haha ik laat me niet gek maken hoor.
het gaat allemaal om de fun niet om een lid zijn van alles enzo. (mijn mening)

als ik overal lid van zou moeten worden holy crap dan heb ik niet eens meer een motor :P

ik doe ook modelvliegen met modelbouw helikopters.
dan moet je eigenlijk je vliegbrevet halen als bewijs dat je kan vliegen en daarmee geen anderen in gevaar brengt.
dat kost iets van 100 euro en dan moet je nog je clublidmaatschap betalen.
dan pak ik dat ding liever achter in de tuin (achter mijn huis is een boerenveld)| en dan vlieg ik daar wel :P
kan daar hoogstens een aardappel in gevaar brengen haha

of ik kan vliegen bepaal ik dan zelf wel

dit heeft er niet veel mee te maken maar het gaat om het idee.

eerst maar eens genieten van de africa twin! :D :D
vandaag ga ik weer lekker kamperen t\m maandag

ze geven 20 tot 30mm regen af dus dat word lekker baggeren!

groeten!

Offline piet v d s

Re: vaag probleem met de AT
« Reactie #43 Gepost op: 28 december 2012, 19:41 »
als ik een heel lange rit maak .heb ik ook dat gevoel dat hij iets inhoud
ik dacht eerst hij gaat zeker inmekaarlopen
dan zal ik je effe helpe dacht ik .vol gas erop
en toen was het over
dus het is een soort brandstof probleem
1 keer punten laten vernieuwen plus diode door daandus langgeleden
verder nooit last