Auteur Topic: Nieuw op dit forum  (gelezen 1422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goobi

Nieuw op dit forum
« Gepost op: 28 maart 2009, 18:06 »
Hoi,

Alhoewel ik meestal op Motor-Forum.nl rondkijk wil ik me hier toch ook even aanmelden en voorstellen als nieuwe Transalp-rijder. Mijn naam is Geert-Jan, 52 jaar en ik woon in Nieuwegein. In 2007 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald :D. Veel te laat natuurlijk maar er waren nu eenmaal andere prioriteiten. Na een seizoen huur- en leenmotoren proberen kwam ik (via een Suzuki V-Strom) op een Transalp 650 terecht en ik was na een proefrit meteen verkocht. Sinds begin deze maand dus de trotse bezitter van een Transalp uit 2002 met ruim 18.000 km op de teller. Ziet er verder nog prima uit en heeft een middenbok, valbeugels, 12V aansluiting, Scott-oiler, verwarmde handvaten en een verhoogd windscherm. Helemaal compleet! Voor een paar euri kreeg ik die topkoffer er ook nog bij.







Verder ben ik veel bezig met het uitzetten van routes voor Tomtom. Hiervoor gebruik ik het programma Tyre. Voor de Tomtom (GO 710) heb ik een RAM Mount gekocht bij www.mountguys.com en die bevalt prima. Alleen even opletten als het gaat regenen. :P




Groet,

GJ
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline delange33

Re: Nieuw op dit forum
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2009, 18:58 »
Hi Geert-Jan, welkom op dit gezellige forum. Mooie alp!!

Veel rijplezier, en tot ziens op een van de vele toertochten die via dit forum worden georganiseerd! ;)
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..

Offline Sjoerd

Re: Nieuw op dit forum
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2009, 19:05 »
en tot ziens op een van de vele toertochten die via dit forum worden georganiseerd! ;)

Toertochten van de Transalp Club Nederland. G.J. Heb je een lidmaatschap al overwogen???
xl 600 v -'95
xl 1000 v '01
kle 650 '10

Offline Goobi

Re: Nieuw op dit forum
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2009, 18:55 »
Toertochten van de Transalp Club Nederland. G.J. Heb je een lidmaatschap al overwogen???

Mwa, wel aan gedacht ja maar ik ben niet zo'n clubmens en heb in het weekend vaak andere verplichtingen zodat de toertochten er dan niet van komen. Voorlopig houd ik het even bij het forum.
Op de beurs wel de clubstand bezocht en erg hartelijk ontvangen. Dat was leuk.

Groet,

GJ
XL 700 V Transalp (2008, blue)