Hallo Erik,
Ik heb Garmin en de leverancier alweer enige tijd terug een email gestuurd maar helaas nog geen reactie.
Dus heb nu alleen de huidige Zumo om te gebruiken. En ja daar zitten extra problemen in.
Echter die lijken los te staan van het SD herkenings probleem en software release 4.80
En de enige die relaties tussen fouten kan aangeven is Garmin, maar die geven dat soort informatie niet.
En ook bij mij waren de eerste indrukken goed, maar toch start dan de Zumo weer op zonder het SD kaartje
te herkennen, de symptomen zijn gelijk, en er zijn op dat moment geen symptomen waarneembaar van
andere fouten die ook optreden in die Zumo. De Zumo lijkt verder ook te werken, hij mist alleen de gegevens
die op het SD kaartje staan.......
Ondertussen ben ik afwachtende op de reactie van Garmin.
Aannemelijk is dat ze inderdaad met het voorstel komen voor een zevende Zumo want het probleem
is "opgelost" (misschien beter om te zeggen aangepakt !?) in een nieuwe release 4.80.........
Groet,
Herman