Auteur Topic: Arjen stelt zich voor  (gelezen 2764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Arjen

Arjen stelt zich voor
« Gepost op: 11 januari 2013, 12:10 »
Na een behoorlijk tijdje meelezen, Transalp gekocht en ook direct lid geworden van de club :)

Afgelopen november heb ik mijn rijbewijs gehaald. Voor ik begon met het halen van dit papiertje, wist ik al dat het een AT of een TA ging worden. Uiteindelijk dus een TA geworden, omdat die toch wat minder 'collectors-item' status had (beter aan te komen, betere kwaliteit, lagere vraagprijs, etc. etc.). Het is een PD10 geworden, zie plaatje hieronder.



Mijn naam is niet moeilijk te raden, ben 33 jaar en kom uit het gezellige Nuenen (onder de rook van Eindhoven). Ben voornamelijk lid geworden van de club om te ondersteunen in de kosten van het forum en alle informatie die erop te vinden is. Uiteraard geldt dat ook voor de hands-on klusjes, zoals het vervangen van een voorvelg bij Waffie. Dat was een mooie (en onverwachte) kennismaking met het sleutelen aan een motor, mooi wat dingetjes bijgeleerd. Tijdens dit sleutelen deed hij een uitspraak die ik hier niet zal herhalen, maar juist de reden waarom ik lid ben geworden ;)

De toertochten spreken mij ook aan, maar dat zal een soort 'plons in het diepe' worden, omdat ik nog niemand ken binnen de club (op Waffie na). Beetje vreemd, maar dat zal ik wel overwinnen als de vogels weer fluiten en er een mooi tochtje in de buurt is.

Ik ben gek op reizen en het fenomeen bergen, die ik graag bewandel of beklim (rots- en alpineklimmen). Binnenkort ook op de motor? Sinds kort verdacht veel bezig met mapsource en onroute ;)

In het dagelijks leven ben ik unix consultant en houd ik me met name bezig met (semi) open-source producten in de IT wereld. Als ik de club ergens mee kan helpen, laat het gerust weten.
“Never Stop Exploring”

Offline The Headless Horseman

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2013, 13:30 »
Welkom hier Arjen  :)  Mooie Alp heb je  8)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline V-Twin

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2013, 14:08 »
Welkom Arjen bij dit forum en de TCN en tot ziens bij één van de toertochten.
Inderdaad mooie Alp met leuke pijp  ;)
Oh ik geloof dat er nog wel wat IT klusjes binnen de TCN gaan spelen zo komend jaar.
Neem anders eens contact op met de voorzitter Rob Geelen, zie website voor contactgegevens of anders het colofon van de Transalper (clubblad).
Handige en snelle manier om direct met andere leden kennis te maken  8)

Offline Oldtimer

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2013, 15:14 »
Mooie Alp Arjen en welkom bij de gezelligste motorclub van Nederland.
Waffie zul je niet zo vaak tegenkomen bij de toerritten, maar daarvoor vind je hem veel vaker in de werkplaats met andere leden in de buurt. ;)
Een toertocht rijden kan al morgen.
Klik maar eens op het kopje winterrit hierboven.
Ook de leden vergadering aansluitend in Nijkerk.
Veel suc6 met het ontdekken van de kwaliteiten van je Alp.

Oldie  8)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline EDxrv

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2013, 15:59 »
De 1e keer kende ik ook niemand. Nu een paar namen en gezichten.
Dat hoeft je er echt niet van te weerhouden.

Offline Arjen

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2013, 17:30 »
Een toertocht rijden kan al morgen.
Klik maar eens op het kopje winterrit hierboven.
Ook de leden vergadering aansluitend in Nijkerk.


Ik heb de aankondiging inderdaad gezien. Baal er een beetje van dat ik er niet bij kan zijn, want dit had inderdaad een prima 'plons' geweest :)
“Never Stop Exploring”

Offline Waffie

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2013, 22:57 »
welkom arjan,

goed om je ook op dit forum tegen te komen,

ik hoop dat je snel een beetje je weg zult vinden en dat je volop mag genieten van het motorvirus

misschien tot morgen,

mvg ad
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline chaos

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #7 Gepost op: 12 januari 2013, 09:26 »
welkom arjan,

goed om je ook op dit forum tegen te komen,

ik hoop dat je snel een beetje je weg zult vinden en dat je volop mag genieten van het motorvirus

misschien tot morgen,

mvg ad
damn, een virus op mijn pc. pfff ben blij dat ik met linux werk ;D ;) ::) C:-)
welkom op het forum.

Offline Marcel T

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #8 Gepost op: 15 januari 2013, 10:01 »
Hoi Arjen,

Ook welkom. Zelf ben ik het laatste jaar nauwelijks naar tochten geweest (wel sleuteldagen enzo), en ik heb me altijd prima vermaakt met de mensen daar.

Ben voornamelijk lid geworden van de club om te ondersteunen in de kosten van het forum en alle informatie die erop te vinden is. Uiteraard geldt dat ook voor de hands-on klusjes, zoals het vervangen van een voorvelg bij Waffie.

Als je net als ik heel gelukkig kan leven zonder het clubblaadje (de transalper) op papier (het is ook digitaal beschikbaar op het forum) dan zou je contact op kunnen nemen met de ledenadministratie en vragen of de bezorging gestopt kan worden. De laatste keer dat ik heb gekeken ging er iets van 18 euro van je lidmaatschap naar het drukken en verspreiden van het clubblaadje (ik laat me graag corrigeren als ik het fout heb) en dus niet naar het organiseren van activiteiten en het forum.

Hoe dan ook, geniet van de motor en het rijden!
Groet, Marcel

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Offline penningmeester

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #9 Gepost op: 15 januari 2013, 14:52 »
Hier dan de gevraagde correctie. Het afgelopen jaar is van je € 25 contributie € 15,30 besteedt aan de Transalper. Dat is veel maar je hebt er dan ook een mooi motorblad bij, naast die andere motorbladen die bij velen in de bus vallen.

Tevens moet je weten dat de Transalper ook het officiële cluborgaan is, die je als club nodig hebt om de mededelingen te doen. Niet iedereen komt namelijk op het forum. Kosten daarvoor zijn ook aanzienlijk en die mag je dan weer aftrekken van die € 15,30 voor de Transalper.

Deze correctie is bedoeld als informatie, dus ik hoop niet dat dit topic gekaapt gaat worden voor weer een discussie over de papieren Transalper.

Enne... Arjen welkom bij de leukste motorclub van Nederland. Zo te zien hebben we er een actief lid bij.

met vriendelijke groet,
Fred Wansleeben

Offline Marcel T

Re: Arjen stelt zich voor
« Reactie #10 Gepost op: 15 januari 2013, 15:35 »
Deze correctie is bedoeld als informatie, dus ik hoop niet dat dit topic gekaapt gaat worden voor weer een discussie over de papieren Transalper.
Ik wil ook geen topic kapen  :-*
Bedankt voor de correctie  :)
Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich