Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

voorstellen

(1/1)

marco83:
als nieuw lid op dit forum zal ik me eerst even voorstellen.
mijn naam is marco 29 jaar en rij nu 10 jaar motor begonnen op 25 kw daarna meerdere sport motoren te hebben gehad (jong en je wilt wat ;) ) tot de conclusie gekomen dat ik wil genieten van het motorrijden op mijn manier en daar hoorde niet meer een race motor bij (rechter pols heeft eigen wil op de motor) 2 jaar geleden een transalp uit 97 super motor kwa power mis ik wel wat maar de houding sturen en rij gedrag maken alles meer dan goed. deze winter groot onderhoud gepland andere achtervelg (rot) nieuwe rem schijven banden keting/tandwiel lagers enz nou was het probleem dat de  banden die ik besteld had zelf niet kon monteren. bij de gene die dat zou doen voor mij er van af zag, dus op zoek naar een motorzaak die dat wil doen (zijn er niet veel weet ik ) of het wel doen maar dan voor 150euro!!! ik bellen naar  een nieuwe motorzaak vlak bij, die wou wel doen geen probleem tegen uur tarief van 45 euro per uur maar kom maar eens lang voor koffie , zo gezegd zo gedaan vandaag om half 10 ff heen rijden en eens kijken, 12 uur pas weer thuis wat een geweldige zaak gezellig koffie gedronken en over motoren  gepraat niks geen haast en klant stond centraal en een uur tarief van 45 euro kan je momenteel ook niks meer voor zeggen, en als je daar onderdelen besteld (niet duur) mag je voor niks gebruik maken van zijn brug en gereedschap voor als je het zelf wilt monteren.
ben ik niet gewend van  de motorzaken waar ik normaal kwam kwam dus want ik ga voortaan naar motorage toe.

zo lang bericht maar wou het toch ff delen

wimj:
Welkom hier!

Welke motorzaak hielp je zo goed?

marco83:
Motorage in emmen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View