Techniek > Honda Transalp

Valbeugels voor Transalp uit '88

(1/4) > >>

Bochtenkoning:
Ik ben op zoek naar valbeugels voor mijn Transalp uit '88. Ik heb begrepen dat PD06 het typenr is. Ik heb ook begrepen dat dit type geldt voor alle Transalps vanaf het begin (1987) tot 1996 maar ik zie bij sommige leveranciers van valbeugels  (RAD of MDI bijvoorbeeld) dat er toch onderscheid wordt gemaakt in de bouwjaren.
Op de site van de Roemeense jongens van Heavy Duties zag ik de valbeugels voor de Transalp voor een redelijke prijs maar daar staat echter helemaal niet bij voor welk type deze geschikt zijn.

Mijn vraag is dus of iemand weet of de bevestigingspunten voor de valbeugels voor alle bouwjaren tot in ieder geval 1996 gelijk zijn (of iemand die ervaring heeft met die valbeugels en weet of ze passen). Alvast bedankt!

Waffie:
dat is geheel afhankelijk op welke manier de beugels gemonteerd worden

zo passen ze zeker niet op de amerikaanse utvoering (dus de 87)

 maar als de beugels op de punten van de radiateur en bracket  carter bescherming  met de  bevestingspunten van de voetsteuneb zullen de meeste wel gaan passen

succes

Bochtenkoning:
Dank voor de reactie, daar kan ik wat mee. Ik heb een mail gestuurd naar Heavy Duties met een bestelling voor de valbeugels, ik wacht in spanning af!  :)

Nogmaals dank.

Bochtenkoning:
Heb reactie gehad van Alex (HeavyDuties), de beugels zijn niet op voorraad. Of ik 3 weekjes kon wachten en dat is geen probleem. Dus heb mogelijk over 3 weken m'n nieuwe valbeugels binnen! (tenzij ze daar in Roemenië ook carnaval vieren, dan kan het net als hier in Brabant zomaar een weekje langer duren... ;) :) )

wil:
Mocht je ze niet krijgen dan heb ik nog een setje gebruikt liggen.

Wil

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View