Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voorstellen erik99

(1/2) > >>

Erik99:
Hallo,
Een dikke twee maanden geleden heb ik een Varadero gekocht. Ik rijd nu zo'n 20 jaar motor en naast toertochten ook heel veel woon-werkverkeer. Hiervoor heb ik al een aardig aantal motoren gehad. Honda cb 900 bol dor, cbx750 f, Soes gsx1100f, Ducati 900ss en een st2, een BMW r 1100 rs en diverse honda's CBR 1000f en nu dan een Varadero.
Ik heb ook een aantal honda bold'ors van de sloop gered en opgeknapt.
De varadero heb ik gekocht omdat ik weer graag een 2 cilinder wilde hebben en niet meer per se een sportieve motor hoefde. Ik wilde ook graag een wat rechtere motor ivm mijn rug en absoluut geen boxer. De varadero bevalt prima en ik zal dit jaar ook zeker wat toertochten meerijden.
Een garmin is inmiddels ook aangeschaft dus mogelijkheden genoeg.
Foto's volgen nog want die heb ik niet op dit tablet staan.
Groeten, Erik

Oldtimer:
Hai Erik
Weer een Dero cowboy erbij. Wees welkom en uiteraard zijn we benieuwd naar je pronkstuk.
Een heel goed besluit geweest om ook meteen lid te worden van de gezelligste motorclub van Nederland.
Misschien zien we je nog bij de stand op de motorbeurs ??

Veel plezier met de Dero en tot ziens

Oldie

Jeroen:
de Bol d'Or! dat is een trip down memory lane! Kickuh fietsen waren dat he? Anyhoes wlkom hier op het forum, lees de policy en spelregels eens door en enjoy!

Erik99:
Motorbeurs gaat hem niet worden. Ben vorig jaar geweest en vond dat wel weer genoeg mensenmassa voor een poosje. Maar degenen die wel gaan, veel plezier!

The Headless Horseman:
Zie je wel, we hebben geen nieuwe types nodig voor nieuwe leden  ;)

Welkom hier Erik.  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View