Auteur Topic: Welk type stalen remleiding  (gelezen 1536 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Railman

Welk type stalen remleiding
« Gepost op: 24 februari 2013, 23:52 »
Hoi Hoi,

Ik wil voor mijn Transalp XL650V met bouwj 2003  HEL stalen remleidingen bestellen kan mij iemand mailen welk type ik dan moet bestellen ??

alvast bedankt

Offline Waffie

Re: Welk type stalen remleiding
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2013, 09:06 »
 ;D ;D

je wilt remleidingen on-line kopen maar zoekt dus iemand die kennis van zaken heeft om jouw te melden welke leidingen het meest geschikt zijn .

een kleine tip :http://www.melvin.de/catalog.php?showrows=30&Hersteller=Alle&Hubraum=Alle&tablename=mlvCatBremsleitung_CF&kat=ClassicFlex%2BBremsleitungen&page=12&showpages=15


(wie gaat ze daarna netjes monteren zonder lekkage   en  je remsysteem voorzien van remvloeistof)

 voor de netste oplossing  neem je leidingen met een 20 graden banjo en een 90 graden banjo  beiden uit rvs en hebben ze een lengte van afzonderlijke lengte 103 cm en 105 cm
misschien  moet je maar naar de sleuteldag in elburg gaan as zaterdag
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline Hans Schaap

Re: Welk type stalen remleiding
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2013, 17:14 »
Ik sluit mij aan bij Waffie, op de sleuteldag van 3 maart komt er nog een lid zijn remolie en leidingen vervangen.
Hij monteert staalomvlochten remleidingen.


Eventueel kun je aanhaken geef je dan wel even op dan kunnen we de remleidingen nog bestellen voor jou.


Geef dan gelijk even door of je alleen de voorkant of voor en achter wilt vervangen.


Sowieso kun je de Hel ( of een ander merk) remleidingen bij mij bestellen.
In de praktijk maakt het merk eigenlijk niet uit.


Groet Hans
PJS motorbandenservice 
    Zelfsleutelgarage
            Elburg
       0640221754

www.pjsmotorbandenservice.nl

Offline Railman

Re: Welk type stalen remleiding
« Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2013, 09:55 »
Hallo

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag, welke maat stalen remleiding past, op mijn transalp XL650V uit 2003 (RD11)

Maar helaas moet ik op 3 mrt a.s. werken, ik werk onregelmatig.

Beste Hans Schaap,
Is het miscchien mogelijk om de remleidingen voor en achter voor mij te bestellen, liefs van Hell en dat ik de kosten overmaak of voorruit betaal en dat je ze dan rechtstreeks naar mijn adres in Weert kunt laten sturen,

alvast bedankt voor je reactie

John

Offline Mitchellosser

Re: Welk type stalen remleiding
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2013, 10:24 »
Hallo

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag, welke maat stalen remleiding past, op mijn transalp XL650V uit 2003 (RD11)

Maar helaas moet ik op 3 mrt a.s. werken, ik werk onregelmatig.

Beste Hans Schaap,
Is het miscchien mogelijk om de remleidingen voor en achter voor mij te bestellen, liefs van Hell en dat ik de kosten overmaak of voorruit betaal en dat je ze dan rechtstreeks naar mijn adres in Weert kunt laten sturen,

alvast bedankt voor je reactie

John

Misschien een domme vraag, maar waarom wil iedereen andere remleidingen?
maak je hiermee de remkracht per definitie sterker of is het alleen omdat de oude vervangen moeten worden?
'K kom oet losser en weet van niks

Offline Jeroen

Re: Welk type stalen remleiding
« Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2013, 12:43 »
Mitchell: Beide! vervangen is nodig omdat de rubberen leidingen verouderen, en staal werkt niet of nauwelijks als een ballon zodat de remkracht die je er boven inpompt er onder nagenoeg gelijk uitkomt.
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline chaos

Re: Welk type stalen remleiding
« Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2013, 23:14 »
en je vindt een duidelijker rempunt in je handel bij het aanremmen