Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen! Uut Twente!

(1/5) > >>

Mitchellosser:
Ook ik zou me als nieuw lid op dit forum eerst even voorstellen!

Mijn naam is Mitchel en ik woon in het mooie Losser!
voor degenen die dit plaatsje niet van de Johma-reclame kennen, het ligt in het oosten des lands, strak aan de grens bij Enschede!

Ik heb in december nog net effe voor de nieuwe regeling mijn rijbewijs behaald en hierdoor mag ik nu met de nieuwe regeling niet 25 maar 35 kW rijden!
Jammer genoeg is het fietsje waar mijn oog op is gevallen 2kW teveel, maargoed.

Na een beetje zoeken en speuren heb ik van een hele aardige man uit Haaksbergen een mooie Transalp uit '96 met maarliefst 20.000 km op de teller over kunnen nemen.
Nu moet ik alleen nog wachten op het terugvoersetje naar 35kW (jaja dat moet voor 2 luttele kW-tjes).
Ik heb hem gekocht omdat ik op stage ga en ik per dag 3 (!) uur met het openbaar vervoer zou moeten reizen, terwijl ik het in een uurtje afkan met de auto.
Daarnaast vind ik het natuurlijk ook gewoon een mooi apparaat.

Ik ben niet zo'n echte forum internet dude, dus hoop dat de afbeeldingen ook ergens verschijnen bij mijn tekstje.

Ohjaa, die Suzuki is van een kameraad van me!
ook een beetje door hem aangestoken om een motor te kopen.





Arjen:
Welkom, welkom!
Lid geworden op de beurs? :)

V-Twin:
Welkom op dit forum Mitchel. Die Alp ziet er zo op de foto echt als nieuw uit  :P :o
Veel plezier met je Alp, lekker ervaring opdoen en als je alleen in de spits rijd of de snelweg mijdt dan merk je van die - 2 kW weinig.
Succes!

xrvtuur:
welkom hier, super mooie alp heb je daar

mauppie:
Welkom! :)
Losser is zo onbekend nog niet, er is zelfs een eigen lokale omroep.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View