Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

even voorstellen

(1/2) > >>

NinJan:
Hallo iedereen,

Ik probeer een plekje te zoeken om mezelf even voor te stellen, hier dan maar.

Ik ben Jan, een kersverse eigenaar van een Transalp 600 van '97. De Alp is er gekomen na de laatste vakantie op de Ninja, volgepakt over de Alpen. Thuis gekomen ligt er een motorblad met daarin het verhaal van iemand die bijna dezelfde route heeft genomen, alleen dan grotendeels over de ongeteerde passen. Sindsdien zit het virus erin, dat wil ik ook. Nu, bijna een jaartje later, staat er dus een Alp in mijn garage, alleen geen off-road ervaring. Daarbij moeten nog wel wat zaken worden aangeschaft als een valbeugel, een kofferset en nog wat dingen.

Binnenkort de basisbeginselen van het off-roaden maar eens eigen maken en ik ben dan ook zeker van plan wat ritten met de club mee te rijden, volgens mij kan ik veel van jullie veel leren. Alle advies is momenteel welkom.

Hopelijk tot gauw op een van de ritten, Jan.

The Headless Horseman:
Hallo Jan, welkom hier  :)

Veel plezier en fijne kms. gewenst met de Alp  8)
Is hij ipv of naast de Ninja gekomen?

Grtz.,
René

rookie2003:
Hey NinJan,

Welkom op het forum!
Dat t maar weer een mooi 2-wieler-jaar mag worden.
Spreek je morgen weer.

Jeroen

NinJan:
De Ninja en de Alp staan gemoedelijk naast elkaar in de garage. Gezien het totaal andere karakter van de motoren blijft dat denk ik ook zo. Wat wel meteen opvalt is het vertrouwen dat de Alp geeft tijdens het rijden. De laatste weken al gereden met slecht weer en een kort stukje met duo, maar dan rijdt de Alp toch fijner, iets wat ik ook verwacht met bepakking. Zodra het wat harder gaat, ach, dan moet ik effe wat meer geduld hebben.

Ik heb ondertussen ook geprobeerd mezelf lid te maken, alleen is het inschrijfformulier niet meer bereikbaar?

Er zijn nog wel een aantal dingen te doen, standaard onderhoud en andere bandjes, de voorband is al van 2001. De carter bescherming is wat gesmolten, die wil ik gaan vervangen door een aluminium uitvoering en natuurlijk is er een nok afgebroken van het zijpaneel onder het zadel links. Heeft er nog iemand een kapot, gescheurd, bekrast, maakt niet uit, paneeltje liggen? Als de voorste nok nog maar goed is ben ik blij.


Grt, Jan.

EelkoL:
Lego is je vriend: http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=7985.0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View