Techniek > Honda Transalp

Hulp gevraagd bij montage kofferrek XL650

(1/3) > >>

marlene:
Ik heb op internet een kofferrek met originele hondakoffers gekocht. ( zie foto van zo'n zelfde)
Vandaag geprobeerd te monteren, maar ik kom er niet uit.
Ik zie niet hoe het U-vormige bevestigingsplaatje moet zitten. Door de U- vorm lijkt het niet om de bout te passen. ( op de plek die juist zo logisch lijkt)
Ook zou ik dan moeten gaan snijden de plastic beschermkappen van het achterwiel. Ook paste mijn zijschermen er niet meer op...
Ik ben bij de dealer geweest en het blijkt het originele hondarek te zijn, voor de XL650.

Wie heeft dit rek op zijn transalp? Wie kan foto's / werktekening sturen?
Moet er ergens in het plastic geboord/ gesneden worden om het rek te kunnen plaatsen?

groet, Marlene

gert:
ha Marlene,

je mag bij onze motoren wel even komen kijken hoe het e.e.a gemonteerd zit.
Het rek wat je hebt is i.d. Honda. Wij hebben ze ook en monteren was niet makkelijk je zult moeten boren.
als je Foto,s wilt komen nemen ben je welkom. een werk tekening heb ik helaas niet meer voor je

Gr, Gert

marlene:
goedemorgen Gert
Bedankt voor je reactie.
Waar woon je? Ik kom uit Delft.
Kun je wat foto's maken van de punten waar het rek (onder het zadel) bevestigd zit. De andere bevestigingspunten zijn duidelijk.
Met name de achterste van de twee, het dichtst bij je achterlicht, begrijp ik niet.


Marlene

gert:
Hoi Marlene,

Ik kom uit Rijnsburg dus dat is niet ver weg.
zal vandaag proberen een paar plaatjes voor je te maken. zijn ze niet duidelijk genoeg staat de deur open om het live te bewonderen.
zal de foto's  hier wel posten zodat je ze kunt bekijken.

gr, Gert

gert:
de foto's

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View