Auteur Topic: Adresje onderdelen Vara  (gelezen 1543 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JoostdeKroon

Adresje onderdelen Vara
« Gepost op: 09 april 2013, 00:00 »
Ik heb iets onder tegen mijn motor gehad tijdens rijden. De onderkap/onderkuip is gescheurd. Wie weet er een adresje (voor wellicht 2e hands kap)? I.v.m. een noordkaapreis deze zomer mss handig een metalen exemplaar te monteren. Zijn die er ook? Ik heb er wel 1 gezien, maar die werd volgens mij over de bestaande kunststof kap heen gemonteerd. Het gaat om een SD02 type uit 2004.
Groeten, Joost

Offline Oldtimer

Re: Adresje onderdelen Vara
« Reactie #1 Gepost op: 09 april 2013, 10:04 »
Er staan er een stuk of 5 bij onderdelen.nl. Maar als je daar bestelt via internet kies je beter voor de optie onderdeel afhalen. Je krijgt dan naam en adres van de verkoper en kun je rechtstreeks met hen onderhandelen. Het is mij al gebeurt dat ik had betaald en achteraf te horen kreeg dat het onderdeel niet meer op voorraad was.  Je mag dan 30 dagen wachten op je geld terug.

suc6 in elk geval
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Two Plugs

Re: Adresje onderdelen Vara
« Reactie #2 Gepost op: 09 april 2013, 10:44 »
Kijk eens op www.desertstorm-bike.de

Echt puik spul. Wel prijzig, maar dan heb je ook iets... ;) Wel hele goede en snelle service.
Touratech had/heeft ook een onderskidplaat op voorraad.

Maar vwb je Noorwegen-reis... Daar heb je echt geen metalen carterbescherming meer voor nodig, tenzij je écht hardcore offroad wil gaan met de Dero.
De meeste gravelpistes (voor zover ze nog niet verhard zijn... ) liggen er in Scandinavië beter bij als menig verharde secundaire weg in Nederland....
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Hans Schaap

Re: Adresje onderdelen Vara
« Reactie #3 Gepost op: 09 april 2013, 15:35 »
Tweedehands misschien te krijgen bij offroadcentrum Vaassen.
uiteraard tegen vergoeding  ;) ;)


Groet Hans
PJS motorbandenservice 
    Zelfsleutelgarage
            Elburg
       0640221754

www.pjsmotorbandenservice.nl

Offline Menno

Re: Adresje onderdelen Vara
« Reactie #4 Gepost op: 09 april 2013, 18:08 »



Berry Wichers bellen...


Offline mickey

Re: Adresje onderdelen Vara
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2013, 19:05 »
Ik heb evt nog een tweedehandse onderkuip liggen, ziehttp://link.marktplaats.nl/683336876