Auteur Topic: MIVV uitlaat.  (gelezen 1562 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MIVV uitlaat.
« Gepost op: 11 april 2013, 15:47 »
Via Bolski Motoronderldelen een MIVV uitlaat gekocht voor mn AT. Heerlijk donker geluid en veel power onderin gekregen.. Bij de montage had ik wel wat problemen met de pakking en de klem, maar dit werd keurig opgelost door Bolski.. Superservice dus en helemaal tevreden.. ;D Iemand meer ervaringen met dit merk?

Offline Sandra

Re: MIVV uitlaat.
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2013, 20:02 »
Je maakt het wel spannend...foto??
[img]http://img684.imageshack.us

Offline wimj

Re: MIVV uitlaat.
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2013, 11:39 »
Iemand meer ervaringen met dit merk?

Ik heb er sinds 5 jaar en 75000 km eentje op mijn TA650. Ben er heel tevreden over. Geluid zonder db-killer is prachtig, maar ik heb hem weer gemonteerd nadat ik er 3 gaten in had geboord. Mijn motor voelt pittiger zo en belangrijker: het benzineverbruik zonder db-killer is 10% slechter! Dat komt voor een deel denk ik omdat je het geluid van de 'open' uitlaat steeds wilt horen en dan iets wilder gaat rijden...

En in een bos ben je minder opvallend  C:-).
Riding Any Road
http://www.wimj.eu

Offline Africaanse Twins

Re: MIVV uitlaat.
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2013, 22:25 »
Ja met dit roest merk heb ik wel ervaring.
Op deze foto's zit hij er 1 jaar op.











Wat wel lachen is dat hij nu, 5 jaar na het nemen van deze foto's, er nog steeds op zit en nog steeds niet doorgerot is.
Het geluid is er alleen maar beter op geworden.
Top spul dus...  8)

Offline Africaanse Twins

Re: MIVV uitlaat.
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2013, 22:27 »
Oh, en ja er zit nu een tie-rip om de achterremleiding netjes op zijn plek te houden.

Zij staat 365 dagen per jaar buiten voor de deur, is pas een keer gejat geweest, tweede blok erin, rijdt nog steeds als een wilde.
Ongeveer 180 000 totaal ermee gedraaid denk ik en ik ben nog steeds verliefd op haar.
Binnenkort nieuwe pinkers erop (de oude rubbers breken) en hij krijgt aan een koplamp een halogeen transfusie.
Originele benzinepomp, tweede accu, 2e paar voorrem schijven uit Griekenland, 2e set velgen,  3e spanningsregelaar en van die paarse veren erin voor en achter.

Mijn AT RD04 uit 1990.
Ontroerend niet.