Techniek > Honda Varadero

Tis toch een Honda! Waarom start ie dan niet?

(1/3) > >>

Menno:
Vorig jaar de Dero niet weggezet zoals het hoort... Ongewassen, niet aan de druppellader en met een zo goed als lege tank. Accu zat wel aande optimate... Helaas losgesprongen toen ik het zadel er op legde.


Accu vervangen door zo'n gele en deze inmiddels aardig leeggetrokken. Hij wil niet lopen, geen kuchje, geen zuchtje... Alleen de startmotor die draait.


Accu hangt nu aan de optimate zodat ik morge nieuwe poging kan wagen. Wat moet ik nog meer doen om 'm tot leven te wekken?

V-Twin:
Heb je een carb versie Menno? Zo ja dan, benzine aftappen uit de tank, carbs leeg laten lopen, 5 ltr Euro 98 erin en nogmaals proberen.
Kijk ff welke kleur de benzine heeft die uit de tank komt.
Kijk ook even of de benzine pomp (carb versie) wel druk heeft. Je zou evt ook ff een losse slang naar de carbs kunnen vullen met benzine en die slang even rechtop zetten zodat je even de invloed van de benzinepomp omzeil.

Petrus:
Killswitch uit?
Is lullig maar vraag het toch, zelf al eens alles nagelopen behalve die....  :angel:

Menno:
Het is idd de carb versie. En met killswitch uit loopt de startmotor ook niet en die draait lekker rond.


Carbs aftappen.... Hoe doe ik dat?

V-Twin:

--- Citaat van: Menno op 13 april 2013, 17:10 ---Het is idd de carb versie. En met killswitch uit loopt de startmotor ook niet en die draait lekker rond.
Carbs aftappen.... Hoe doe ik dat?
--- Einde van citaat ---

Onder in de vlotterbak zie een koperkleurige schroef zitten. Die er uit draaien en de vlotterkamer loopt leeg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View