Techniek > Honda Transalp

confused- montage Speedokabel

(1/4) > >>

kaledegrote:
Ben even in de war...... ???

zoals je ziet op de foto gaat mijn speedokabel niet lukken.....in de opnemer zat het rubberen bolletje met de puntige kant naar buiten. Als je dan de kabel eropzet dan sluit de platte (zwarte) kant van de kabel op het puntige stukje van het rubberen bolletje. Dat hoort niet en blijft ook niet zitten.....

iemand een idee? Puntje van het rubberen bolletje naar binnen? Platte kant van de zwarte kabel iets in de opnemer duwen zodat de schroef van de opnemer (die aan de zijkant) de boel vastzet? (vastzet in de sleuf van de zwarte kabel ofzo?)





alvast dank voor de reacties!

Groet,

Marco

The Headless Horseman:
Hi Marco  :)

Dat puntige rubbertje zit er bij mij niet aan  :-\. Ik heb het onderdeel ook nooit eerder gezien bij een Alp  ::)
Weet je zeker dat het er aan zat?

Probeer eens zónder rubbertje te monteren.
Dat dwarse schroefje wat in het huis zit moet idd de buitenkabel fixeren. De kabel moet er zo ver in dat het schroefje in het holletje van de buitenkabel valt  8)

Succes,
René

kaledegrote:
Hey René...........ja, heeel erg zeker want ik heb het er net met engelengeduld uit weten te peuteren :-) Aangezien ik de ALP (Allemaal Lullige Problemen) heb gekocht zonder tellerkabel en kmteller denk ik dat de vorige eigenaar (die voor Propje) daar een of ander rubbertje in heeft gestoken......

Maar thanks! ik ga zo even kijken of het zo gaat lukken

Marco

kaledegrote:
gelukt......dat rubbertje was dus the confusing part :-)

nu nog een kmteller scoren!


GRoet,

Marco

The Headless Horseman:
Mooi zo  8)

Zoek je een originele tellerunit? Dan zou je eens bij Ben van der Laan kunnen proberen. Hij is wel te vinden via dit forum, of anders marktplaats.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View