Algemeen > Algemene discussie

Tóch een nieuwe AT? Its getting close!

(1/40) > >>

Two Plugs:
Bijgaand een artikel die ik via Internet vond...
Ff in gedachten... in een interview in MotoPlus, paar maanden terug, vertelde een hoge Honda pief op de vraag van de interviewer dat er, met een ruime aarzeling, wellicht toch een nieuwe Africa Twin in de pijplijn zou zitten.

Nu hebben we dit soort berichtjes ieder jaar wel voorbij zien komen, maar dit apparaat ziet er toch best appetijtelijk uit... titel weten te vertalen via Google Translate en die titel is eigenlijk helemaal niet zo gek:

"Keer terug naar Off-road om de crisis aan te vallen. Honda werkt aan de nieuwe editie van de Africa Twin..."

gert:
laten we hopen dat het waar is  :) Al onze motoren worden ouder en eens komt de dag dat we moeten kiezen, een ander merk of de "oldtimer" maar weer op knappen. Al begin ik met dat laatste wel een beetje ervaring te krijgen 8).
Nu heb ik net gekozen voor een ander merk maar dat heeft niets met het hele Off road gevoel te maken. Het is weer een oldtimer :D ( zal straks wel even een plaatje posten in mijn laatste aankoop)

gr, Gert ;D

mauppie:
Is fake ::)

voorkant van de varadero
voorwiel van de RD07
achterbrug van de 600 TA
uitlaat van de 700 TA

Oldtimer:

--- Citaat ---voorkant van de varadero
voorwiel van de RD07
achterbrug van de 600 TA
uitlaat van de 700 TA
--- Einde van citaat ---

Gewoon Briljant.
Zo kom je helemaal van je ouwe rotzooi af toch  >:D >:D >:D en hoef je ook geen nieuw spul meer op de plank te hebben.
Slimme jongens hoor  >:( >:(

Two Plugs:
Natuurlijk is dat plaatje fake, Maurits. Dat was direct duidelijk... Ik kijk echter niet naar plaatjes, maar probeer de inhoud van het artikel te vertalen...  ;D

Weet iets meer, Honda schijnt 'bezig' te zijn met iets. Het artikel rept dat de nieuwe 'Africa Twin' al geïntroduceerd zou moeten zijn...  ::)

Op het komende VCIM15 in Wales (previously known as VIM) komt een delegatie van maar liefst 12 (!) personen van Honda, waaronder headchiefdesigners uit Japan, Duitsland en Italië. We zullen de duimschroeven aandraaien om te zien wat ze nu écht van plan zijn... Erewoord!  ;D ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View