Techniek > Techniek Algemeen

Is deze kofferset voor de TA'99?

(1/3) > >>

a2i2:
Hoi,

Ik heb een Honda zijkofferset gekocht via marktplaats, bedoeld voor mijn TA'99. Na een paar uurtjes ze te hebben geprobeerd te monteren, begin ik nu te twijfelen of deze voor de TA bedoeld zijn. Ik weet wel dat het frame op de foto door de vorige eigenaar zelf gemaakt is.

Ik heb gezocht op internet, om te vergelijken, maar heb alleen andere soorten zijkoffers gevonden. De vorm van de linkerkoffer (hol aan de binnenkant) vind ik al verdacht.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Met dank!

The Headless Horseman:
Hmmmm, de koffers lijken me idd niet speciaal bestemd voor de Transalp  :-\. Die uitlaatuitsparing links is duidelijk voor een ander model.

Maar goed, het rekje is kennelijk vermaakt om op de Alp te passen. Lastig te zien op de foto, maar daar lijkt het idd wél op.
Had de verkoper ze op een 600 Alp gemonteerd?

Dan zou het bij jou ook goed moeten komen  :). Die uitsparing zou je bijv weer kunnen gebruiken om een toolrol of tootube in op te bergen  :D

Hoop dat je er niet te veel voor betaald hebt  ;)

Succes,
René

gert:
het zijn zo ik zie de koffers voor een TA 650 het rek wat er bij zit is niet het originele.

gr, gert

The Headless Horseman:
Heeft een 650 de uitlaat tegenwoordig links zitten Gert  :o  ;) ;D

a2i2:

--- Citaat van: gert op 20 mei 2013, 12:50 ---het zijn zo ik zie de koffers voor een TA 650 het rek wat er bij zit is niet het originele.

gr, gert

--- Einde van citaat ---
Lijkt me ook niet van een 650; kofferuitsparing zit aan de linkerkant... maar koffers zijn wel origineel honda. van welke motor is de vraag!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View