Techniek > Honda Transalp

Voedingsdraad gezocht op TA voor verstralers

(1/7) > >>

Bochtenkoning:
Ik heb een setje LED verstralers gekocht (deze) en wil ze uiteraard aansluiten. Wil ze graag op een bestaande voedingskabel aansluiten want kabel trekken vanaf de accu naar voren heeft niet mijn voorkeur. Mijn Beemer (K100LT) heeft een extra voedingskabel onder de tank voor het aansluiten van handvatverwarming oid, erg handig ook voor aansluiten van allerhande andere accessoires. Was benieuwd of de TA ook zoiets heeft maar heb dat nog niet kunnen vinden.

Weet iemand of er een geschikte voedingskabel te vinden is op de TA? (Liefst geschakeld via contact)

Oldtimer:
Rechts van de koplamp binnen in de kap zit een steker met daarop de centrale aansluitingen.
Deze zijn apart gezekerd en zijn behoorlijk dikker dan de rest.
Een van deze draden ( ff meten ) staat op spanning na het inschakelen van het contact en 1 heeft permanent spanning.
Deze draden verzorgen de rest van de kabelboom en is 1,5 mm2 dik.

Weet ff de kleuren niet uit m'n hoofd, maar dat is de plek waar je wat power kunt trekken.

( trouwens, wat is nou echt 2 x 10 watt ?? )

suc6

Bochtenkoning:
Ha dank Oldtimer! Hiermee ga ik aan de slag!

(en 10w is niet veel inderdaad. Geeft wel meer licht dan ik dacht  :) )

Goobi:
Hee, da's een mooi setje en het kost geen drol. Zoiets wil ik graag op m'n TA 700 hebben.
Zit er nog iets van bevestigingsbeugels bij voor op een valbeugel of is het inbouw?
 
Geert-Jan

Waffie:
op je vraag,

nee de transalp 600 heeft geen extra draad voor stroomverbruikers aan te sluiten dus je zult deze zelf moeten maken al dan niet via de accu of mbv een relais maar afzekeren is wel gewenst

zelfs met 2 x 10 watt

de draad kleuren zijn rood en zwart/rood   en vindt je in een rode stekker blok aan de rechterzijde van je voorkuip

en 1 van deze 2 is geschakeld .
 wel een extra zekering gebruiken,
even meten dus

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View