Auteur Topic: Voor de social media gangers : Honda nu ook op Facebook & Twitter  (gelezen 1387 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline robgoesdakar

Beste Club-vertegenwoordiger,

het heeft even op zich laten wachten, maar we zijn zover. Tot op heden hadden wij niet de mogelijkheid om onze Social Media tak op een juiste manier in te richten.
Hier is nu verandering in gekomen en ik wil jullie dan ook graag laten weten dat wij onze Facebook en Twitter online gezet hebben.

Met de introductie van dit, door Honda Nederland gestuurde, kanaal hebben wij enorm veel extra mogelijkheden om te communiceren met onze rijders.
Uiteraard wil ik jullie heel graag vragen om deze lancering bij jullie leden bekend te maken. Daarnaast wil ik jullie vragen om mij zoveel mogelijk te voorzien van info over events/meetings etc.

De Honda Nederland Facebook zal aankomende week een koppeling krijgen met alle andere Europesche Honda Facebookpagina's. Dit om de krachten te bundelen. Uiteraard is ons doel zoveel mogelijk mensen te bereiken.
Voor de lancering beginnen we met een Like en Win actie waarbij je kans maakt op het winnen van een motor voor 4 weken. Hierna zullen wij andere acties inzetten. Denk hierbij aan MotoGP tickets, Kleding etc.

Ik hoop dat jullie voor wat extra tamtam kunnen zorgen. Bij voorbaat dank!

Hieronder de links:

Facebook:

https://www.facebook.com/HondaMotoNederland

Twitter:

https://twitter.com/HondaMotoNL
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline Marcel T

Dus nu kunnen de social-media gebruikers direct hondaNL bestoken met suggesties en vragen mbt opvolgers van de TA, AT en Varadero  ;)
Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Offline Peter_Winsum

Citaat
Dus nu kunnen de social-media gebruikers direct hondaNL bestoken met suggesties en vragen mbt opvolgers van de TA, AT en Varadero

Haha, heb ik de eerste stap al in gezet:

Citaat
Helaas geen nieuws over een mogelijke opvolger Africa Twin van Honda Japan op #VIM Wales. @HondaMotoNL
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline Two Plugs

Je moet ook deelnemen aan een VCIM en niet over een #VIM twitteren, Peter.  ;D ;D

Wellicht te kort door de bocht... maar toegevoegde waarde, behalve dat Honda klaarblijkelijk door ons geïnformeerd wil worden over onze activiteiten (ze krijgen de Transalper toch?  ;D ) is in mijn beleving...  in dit stadium Nihil.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline PimW

Ze kunnen nieteens een knappe allroad meer bouwen en nu moeten de brave motorclubjes hun facebook en twitter ook nog onder aandacht brengen?
Ze hebben het over communicatie? Dat zal wel een richtingsverkeer zijn dan.

Doen ze daar wel iets nuttigs nog?

;D

Offline Peter_Winsum

Citaat
Je moet ook deelnemen aan een VCIM en niet over een #VIM twitteren, Peter.

Je moet niet alles volledig willen Bernard, ik lees de samenvatting wel.
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)