Techniek > Honda Transalp

Andere uitlaat

(1/3) > >>

mrijnvis:
Kunnen jullie mij adviseren:
Ik heb een standaard uitlaat. Wil liever iets meer sound, liefst bv een demper waar je een pijpje kan uithalen
Zou ik dan iets meer vermogen krijgen? Wil iets meer sportief geluid krijgen, maar ook niet met alleen een open demper, dat is weer teveel

blijkt, ik heb een RD11

Arjen:
Tja, er is behoorlijk wat mogelijk.
Ik ben zelf onlangs overgestapt van een open Remus naar een Produro (met e-keur). Zit geen losse db-killer in, maar je kan het laatste kapje/gaasje er wel uithalen. Dat is dan wel semi-permanent.

Wel even aan je knipperlicht denken als je zo'n produro monteert. De mijne werd zo heet afgelopen weekend, dat de draden van mijn knipperlicht aan elkaar smolten. Kostte even wat kunst en vliegwerk om dat on-tour weer gefixt te krijgen :)

Oldtimer:
Ik heb een produro die aangepast is en wil gewoon een originele.
Deze geeft gewoon een lekker offroad sound.
Misschien ruilen.?
Ik heb een Transalp PD06. 1994

mrijnvis:
hi, heb net zitten vergelijken tussen de produro en de Remus... hoor het verschil niet zo snel...

sorry wil de "oude" uitlaat bewaren, dat als er een andere wet doorkomt ik de uitlaat kan terugplaatsen. Hij lijkt nog als nieuw.??

maar mocht je de produro weg willen doen voor een leuk prijsje...??

Oldtimer:
Die wet ben ik niet zo bang voor maar wat je zelf wilt.

150 euro, maar dat is inclusief het RVS verloopstukje voor een Transalp.

Ik heb waarschijnlijk zelf ook al een vervangende uitlaat gevonden, maar eerst de Produro verkopen dus.
Je mag hem ook eerst beluisteren als je wilt.
Woon in Duiven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View