Auteur Topic: Beurstip: dump aandelen Shell, Castrol, Motul en Kroon!  (gelezen 1988 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline voorstad

Beurstip: dump aandelen Shell, Castrol, Motul en Kroon!
« Gepost op: 03 november 2015, 15:00 »
Afgelopen lang weekend heb ik (deels samen met zoon) mijn motorblok (type olieboot) voorzien van nieuwe cilinderkoppen, zuigers en koppelingsplaten. De kop komt uit het bekende "blok-met-een-tik" van Marien. Na twee dagen sleutelen was het dus best even spannend, maar na de eerste 150km nog geen tik gehoord. Wel een blok dat weer klinkt als een klok!

Verkoop dus je aandelen in olieboeren, want ik hoop dat het oude olieverbruik (1 liter op 1000km) hiermee afgelopen is.

Waffie en Jacqie, nogmaals bedankt voor jullie geduld en inzet!




 
« Laatst bewerkt op: 03 november 2015, 15:08 door voorstad »
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Oldtimer

Re: Beurstip: dump aandelen Shell, Castrol, Motul en Kroon!
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2015, 16:03 »
Heel veel plezier ermee Eelco en de tik zat echt niet in de zuigers of cilinders hoor.

Nog heel veel veilige kilometers ermee en ben benieuwd wat het olie verbruik na deze transplantatie zal worden.

1 liter op 10.000 of zoiets
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Rob de Bob

Re: Beurstip: dump aandelen Shell, Castrol, Motul en Kroon!
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2015, 09:38 »
Mooi dat ie weer helemaal in elkaar zit!

Het was me overigens een waar genoegen om aanwezig te mogen zijn op het heugelijke moment van de eerste start. Mooi geluid toen  ;D.

Offline The Headless Horseman

Re: Beurstip: dump aandelen Shell, Castrol, Motul en Kroon!
« Reactie #3 Gepost op: 04 november 2015, 20:09 »
Goed bezig Voorstad  8)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS