Auteur Topic: slecht lopen en inhouden 700xlv my2008  (gelezen 1275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Insignia

slecht lopen en inhouden 700xlv my2008
« Gepost op: 29 augustus 2011, 13:17 »
mijn transalp loopt de laatste tijd niet lekker meer vooral in de lagere toeren schokt en bokt
tijdens accelleratie lijkt er niets aan de hand maar zodra je constant rijd voel je duidelijk inhouden
het mil lampje brand niet
zijn onder jullie mensen die tips kunnen geven
groet insignia

Offline Two Plugs

Re: slecht lopen en inhouden 700xlv my2008
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2011, 13:33 »
Dag (Opel?) Insignia,...  ;)

Ff de zoek functie gebruiken?

Wellicht heb je hier wat aan:
http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=7016.0
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Insignia

Re: slecht lopen en inhouden 700xlv my2008
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2011, 15:38 »
hallo two plugs,

dank je voor je hulp ik had ook al zoek functie gebruikt
maar verrek ik lees nu toevallig over schakelindicator
die heb ik onlangs wel gemonteerd van gipro
die eerst maar eens losgooien
word vervolgd

en ja opel ik werk er al ruim 35 jaar aan
groet insignia ;D

Offline rodealp

Re: slecht lopen en inhouden 700xlv my2008
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2011, 15:58 »
Hoi Insignia, dat met die schakelindicator was ik waarschijnlijk. Heb hem zo 2000 km geleden weer aangesloten en geen problemen meer gehad. Dus het eenmalig niet willen starten blijft een raadsel. ???, ik heb geen probleem met inhouden, alleen maar een start probleem gehad, waarbij het Hiss lampje bleef branden.

Offline robgoesdakar

Re: slecht lopen en inhouden 700xlv my2008
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2011, 15:41 »
Klinkt als een injectie probleempje.
Met 85.000 km op de teller heb ik dit nog nooit ervaren.

Maar als het een probleem van de laatste tijd is, verwacht ik niet zozeer dat het electronisch is. (Alhoewel niet helemaal uit te sluiten)
Mogelijk dat er toch ergens een vuiltje in (een van) de injectoren gekomen is.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)